Repakoret glazurban


Ma egy edeskes repakoretet hozok, tobb szinu repabol. Bar ez nem lathato rajta, mert a lila repa mindent bordora festett vegul. Termeszetesen elkeszitheto sargarepabol is.




Hozzavalok :

1 csomag szines repa (6 db)
en hasznaltam ket lilat , ket narancssargat es ket sargat.
 2 ek balzsamecet
2 ek olivaolaj so es bors izles szerint.
4-5 cikk fokhagyma

A glazurhoz: 

2  mandarin vagy egy kisebb narancs leve
2,5 ek vaj
1 ek barnacukor
Friss kakukkfu :4-5 agacska

Elkeszitese :

A repakat megtisztitjuk,felszeleteljuk, vagy akar egyben is hagyhatjuk. Ezt mindenki dontse el, az izlese szerint.
A megtisztitott repakat egy sutopapirral belelt tepsibe tesszuk. Osszekeverjuk az olivaolajat a balzsamecettel soval es borssal es raontjuk a repara es fokhagymara amit cikkekre bontunk de a hejat nem szedjuk le. Jol bedorzsolom a repakat az ontettel, letakarom a tepsit egy alufoliaval es 180c addig sutottem a folia alatt mig roppanosra puhultak. Ekkor levettem az alufoliat, 200c ra emeltem a homersekletet es kicsit rapiritottam 3-4 perc kb.
   Kivettem a sutobol es a pultra helyeztem. Elkeszitettem a  glazurt.
A 2,5 ek vajat megmelegitettem, hozzaadtam a barnacukrot ,a agacska kakukkfuvet es a 2 mandarin levet.A fokhagymat ami a rtepakkal sult kinyomtam a hejabol es hozzaadtam a glazurhoz. Par percig foztem, mig kicsit besurusodott. Ekkor beletettem a megsult repakat,  alaposan beleforgattam a glazurba, hogy mindenutt erje es talalas elott megszortam friss kakukkfuvel. De lehet zoldpetrezselyemmel, vagy ki mit szeret. Melegen talaljuk. Mi pulykasulttel ettuk es krumplipurevel. Jo etvagyat kivanok!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések