Narancsos kevert suti

A sutim meg langyos de mar irom is a receptet, pillanatok alatt osszedobhato, nem kell hozza mixer, csak egy tal es egy habvero vagy fakanal. Narancsos sutemenyt hoztam ma, Izraelben kozkedvelt ez a fajta suti. En ma csinaltam eloszor, de nem utoljara. Egy helyi hires cukraszno Karin Goren  receptjet hasznaltam , meg soha nem csalodtam az o receptjeiben, mindig ,minden pontos es egyszeru. Leforditottam es megosztom veletek , nem kell hozza sok minden es garantalt sikere lesz.


Hozzavalok :

4 nagy meretu tojas
300 gr cukor (ez egy eleg edes sutemeny lesz, aki kevesbe edeset akar, az tegyen 250 g cukrot)
240 ml olaj
2 narancs reszelt heja
1 pohar (240 ml) narancsle
300 gr sima liszt
1 zacsko sutopor.

1 fakanal vagy habvero 
1 tal amiben osszekeverjuk
26 cm atmeroju tortaforma vagy barfmi mas. Nekem most nem volt kedvem kereket sutni, ugyhogy english cake formaban sutottem.

Sutes utan:

120 ml narancsle meglocsolni a sutemenyt (elhagyhato de en meglocsoltam es nem bantam meg)

Elkeszitese :

A tojasokat  feltorjuk es a talba tesszuk, hozzaadjuk a cukrot es kb 1 percig keverjuk a fakanallal. Aztan hozzaadjuk az olajat,a reszlelt narancshejat, a narancslevet es ujbol jol osszekeverjuk. A lisztbe belekeverjuk a sutoport, majd  2-3 reszletben hozzakeverjuk a tobbi hozzavalohoz. Hig tesztat kapunk, nem kell megijedni ilyen kell legyen. A sutot kozben bemelegitjuk 160c. A masszat 26 cm atmeroju tortaformaba vagy kuglofformaba ontjuk es 160 fokon megsutjuk. Eleg sokaig sul, mert hig teszta, de megeri a raforditott idot. Akkor jo mikor a kozepebe szurva egy tut vagy hurkapalcikat, mar nem ragad, es tapintasra ruganyos meg. Szoval kiszaritani sem szabad. A teteje meg fog repedni, de  igy kell legyen, meg mutatos is igy. Mikor kivettuk a sutobol meglocsoljuk narancslevel. Kihutjuk, megszorjuk vanilias porcukorral , szeleteljuk es joizuen elfogyasztjuk.  Jo etvagyat kivanok!

Megjegyzések

  1. Nagyon sajnálom de egy katasztrofa ez a sütemény

    VálaszTörlés
  2. Jó állagú, nekem nem repedt be a teteje, de erősen olajos, nem lett kedvenc. :(

    VálaszTörlés
  3. Nekünk kedvenc, egyszerűen tökéletes! <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések