Koreai csirkecomb file bulgogi ( Dak Bulgogi)

 

  • Koreai  csirke bulgogi  ( DAK BULGOGI)





  • Hozzavalok:
  • 500 gramm csirkecomb file

  • A paclehez szukseges :
  • 3 ek szoja szosz
  • 1 ek citromle
  • 1 ek rizsbor vagy szaraz feherbor
  • 1 ek barnacukor 
  • 1 ek mez
  • 1 ek reszelt fokhagyma
  • 1 kk reszelt gyomber
  • 1 ek szezammag olaj
  • daralt feketebors izles szerint
  • 1/2 kk szezammag 
  • Elkeszitese: 
  • Megmossuk a hust. Leszedjuk rola a bort es a folosleges zsirdarabokat. Egy papirtorlovel szarazra toroljuk. Egy edenyben osszekeverjuk  a paclevet, majd raontjuk a feldarabol csirkere.  Jol osszekeverjuk. Legalabb fel orara , de ha tobb ido meg jobb,a hutobe tesszuk pihenni. Forrositsunk fel egy nehez serpenyot. Tegyuk bele a  bepacolt csirkedarabokat. Vigyazzunk mert a pacle miatt hamar megeghet. Mivel en forrolevegos sutoben sutottem, igy nem voltilyen  problemam. A hot lejjeb vesszuk kicsit ha ugy erezzuk nagyon eros es kb 2-3 percig sutjuk. Mivel pacolva van, es csirkecmbfile, hamar atsul. Ontsuk ala  a megmaradt paclevet es  ugy  sussuk meg   kb 2 percet. Az eredeti receptben nem irja de en kulon csinaltam melle egy kis ontetet,  ami szojaszoszbol, ketchupbol, gyomberbol, fokhagymabol allt, keves viz hozzaadasaval  1 ek mezzel es  1 kk rizsecettel  felfoztem ,mig kicsit besurusodott. Tettem bele keves chilipelyhet is. Basmati rizzsel talaltam amit megszortam vekonyra szeletelt zoldhagyma  zoldjevel es keves korianderlevellel. Ha grillen akarjatok sutni, akkor nagyobb darabokban kell hagyni a hust.  Jo etvagyat <3
  • forras: https://www.koreanbapsang.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések