Hajdina piritott tesztaval es rantott csirkecombok

Par hettel ezelott kiprobaltam a hajdinat, dinsztelt zoldseggel. Nem volt rossz de ugy ereztem megsem az igazi. Tegnap ugy gondoltam adok neki meg egy eselyt es nem bantam meg, Piritott tesztat adtam hozza es a vegeredmeny nagyon finom lett.


Hozzavalok : 
1 pohar cernametelt
1 pohar hajdina
so, bors,
aprora vagott zoldpetrezselyem
keves chilipehely vagy friss chilipaprika (elhagyhato).

Elkeszitese : 
A cernameteltet 1 ek olajon aranyszinure piritjuk
Hozzadajuk a megmosott hajdinat, raontunk 2 pohar vizet, sozzuk, es lefedjuk. Kicsi langon fozzuk, addig mig el nem fo rola a viz. Hamarabb fo mint a rizs, kb 8 perc alatt fott meg nalam. Mikor elfott rola a viz levesszuk a tuzrol es felre tesszuk, a fedot nem vesszuk le rola meg kb 5 percig. 5 perc utan villaval finoman hozzakeverjuk a zoldpetrezselymet es borsozzuk. 
Jo etvagyat!

Rantott csirkecombok :


Hozzavalok:
 6 csirkecomb, also vagy felso 
tojas, liszt,kenyermorzsa,
olaj, so es bors.

Elkeszitese :
a csirkecombokat megtisztitjuk, levesszuk rola a bort, sozzuk, borsozzuk.
  Egy tanyerban felverjuk a tojasokat, sozzuk. Lisztbe forgatjuk a combokat, majd tojasba es vegul kenyermorzsaba. Forro olajba tesszuk es szep lassan mindket oldalat megsutjuk. En az utobbi idoben ha nagyok a combok, fedot teszek a serpenyore mig atpuhul  hus ) Jo etvagyat!

Megjegyzések

  1. Nem sikerül a hajdina köret pergősre nekem! Mi lehet a gond?
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Tulfozod.Probald meg kevesebb ideig fozni.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ötlet. A hajdinát meg kell futtatni forró olajban és azután felönteni vízzel, kis lángon főzni, párolni. Közben kóstolni, ne főzzük túl. A végén mindig adok hozzá 3-5 deka vajat. Nagyon finom, számomra még egymagában is :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések