Parolt zoldsegek marhasulttel es tejszines hagymaszosszal.

Parolt zoldsegek ,marhasulttel es tejszines hagymaszosszal 

 

A hagymaszosz receptje : Egy hagymat egesz aprora vagtam,, 1 kk vajon es 1 kk olivaolajon megdinszteltem, felontottem tejszinnel es egy kis szaftot adtam hozza, amit a hus alol vettem el. Mielott levettem a tuzrol hozzaadtam egy fel maraek aprora vagott snidlinget, de a zoldhagyma szara is megteszi, ez inkabb a szine miatt kerul bele.

A marhasultet megpiritottam 1 ek vaj es 1 ek olivaolaj keverekeben, minden oldalan, majd fedeles keramia talba tettem es a sutobe tettem 150c-ra. Mivel ez egy nagy darab hus volt kb 3 orat vett igenybe mig megsult. Mikor mar puha levesszuk a tal tetejet hogy piruljon kicsit.

A zoldsegeket goz folott paroltam, van benne repa, gomba, kis tok, tobb szinu kaliforniai paprika, zeller szar, es zeller gyoker julienre vagva. Mikor meg roppanos volt de mar nem nyers kivettem a gozbol es 1 kk fuszerezett vajon atforgattam.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések