Lecso

Lecso... meoszlanak a velemenyek, van aki imadja, van aki kevesbe es van aki ra se bir nezni.
Par nappal ezelott lecsot keszitettem jo etvaggyal meg is ettuk. Bar banalis dolog lecsorol receptet irni, hiszen a vilag legegyszerubb etele. De biztos vagyok benne, hogy fiatal kezdo haziasszonyoknak segitsegere lesz minden recept.
En uresen szeretem a ferjem rizzsel, ugyhogy ketfele keppen keszult
. 2 nagy hagymat, 6 kozepes meretu paradicsomot, 2 kaliforniai paprikat, felvagtam, a paradicsomnak lehuztam a hejat. A hagymat es a paprikat egy kis szalonna zsiron megdinszteltem, hozzaadtam az apro kockara vagott paradicsomot, egy fel chili paprikat, soztam borsoztam, es addig foztem mig egesz suru lett a leve es a peradicsom is megfott benne. Erdemes tulerett paradicsomot hasznalni erre a celra. Lehet bele tenni kolbaszt, virslit, keszithetjuk tojassal, rizzsel, gombaval,cukkinivel,burgonyaval. Millio valtozata van es mind finom. A rizst kulon foztem meg es osszekevertem a fele adag lecsoval. Ez lett a ferjeme, en pedig az ures valtozatot fogyasztottam el jo etvaggyal. Jo etvagyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések