Toltott karalabe

Toltott karalabe
 Ritkan keszitem mert ritkan kapok hozzavalo kis meretu karalabet, de nagyon-nagyon szeretem.

Hozzavalok :

8 kis meretu karalabe (az eneyim teniszlabdanal kisebb meretuek voltak)
500 gr daralt hus, en sertes es marha kevereket hasznaltam.
 1 kozepes meretu hagyma, so bors, zoldpetrezselyem, rizs izles szerint, en nem szeretem ha tul soka  rizs benne ezert kevesebbet hsznalok .

Elkeszitese. A karalabet kivajjuk az erre hasznalatos karalabevajoval, ha nincs akkor kiskanallal, de azzal sokkal tobb ideig tart. Ugy vajjuk, hogy a felso reszen minel kisebb res maradjon, es belul minel vekonyabbra. 
   A hagymat aprora vagjuk megdinszteljuk, hozzadajuk a megmosott rizst es  meg kicsit egyutt dinsztlejuk. A daralthushoz adjuk, sozzuk , borsozzuk, piros paprikat adunk hozza, aki szereti szalonnat is vaghat bele egesz kicsire, Jol osszekeverjuk a hust a rizzsel es  megtoltjuk a kivajt karalabekat, Egy melyebb labasba beletesszuk a kivajt karalabe darabokat, majd ra a megtoltott karalabet. Vizet ontunk ra, amit meg sozunk es borsozunk izles szerint, majd kicsi langon keszre fozunk. Mikor megfott a hus es rizs , addigra a karalabe is puha.  2-3 ek olajbol es 2 ek lisztbol rantast keszitunk, felontjuk tejfollel majd a  labasba ontjuk, osszefoprraljuk. En ki szoktam venni a toltelekeket a labasbol mig a rantast elokeszitem es beleontom, mert igy megtudom keverni anelkul, hogy osszetorjem a karalabet. majd mikor osszeforrt visszateszem a toltelekeket. Zoldpetrezselyemmel megszorjuk es talaljuk. A kivajt reszeket a toltelek melle lehet tenni talalaskor.
Jo etvagyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések